2008年4月15日星期二

特別的行程

難得一日,
這天是第一次在這新環境坐校巴,
都是第一次.

目的地是去大埔墟的國民教育營,
全部同級的學生都要去,
開頭就確實幾悶,
之後又幾有趣,
不過相片由於那營的技術人員未上載,
所以無野睇.

行程目的學習國家的任何事,
中醫,太空,戲劇都有,
不過午善就......

小息與午飯時間是暴利時間,
食飯沒有飲品,
那裹有一部飲品雪櫃......

最後回到學校,
"熱鬧"一番,
比較似番少少中學生的樣子了.

4 則留言:

新鮮人 說...

咁你覺得這個"國民教育"有無作用呢?
有無加深你對祖國的認識?
有無增加對祖國的認同呢?

伊麵丹 說...

新鮮哥哥:
我諗冇

起碼對我冇,反而反感
洗腦同化做得太急太快
我地個腦未至於蠢頓到咁都察覺唔到
呢D所謂教育反而係對我地既挑戰
中國人既國同政權關係咁奇怪
愛起國上黎,都唔知洗唔洗愛埋個黨
有少少動搖,咁佢地就成功左

狩萌獵人 說...

回雙方:
我對洗腦是免疫的~

新鮮人 說...

青年人都係反叛的,
咁樣就証明佢哋嘅手法唔work囉!