2008年5月3日星期六

愛國行動

就講今日係傳火炬的大日子,
講真我都係番到學校先發現大問題.

早前,
傳媒就大呼籲,
記得五月二日請香港市民請穿起紅色的衣服,
如果沒有紅色衣服都請戴上紅色的飾物.

不過今天正好下著大雨,
灰暗一片的同時
可以看出有沒有"突出的紅點".
結果如何,這不用說了.

課室中.....
新年嗎?
又再見多一次揮春,
好像不是什麼祝福語,
卻印著"中國加油",
有的貼到全身都是"加油",
那時,我才記得忘了帶紅色飾品(涼宮春日團長手帶).

同時,
都有一定沒有興趣的人,
就做了一個現成的"手帶".
我用我的努力將那四字改成"SOS團",
班上都有同等份子.
"SOS團"
"灼眼的夏娜"
"Lunar/Sun派"
"工口大王"
"We fight for Nod!"
以上的都是一些例子,
不過真係應有盡有,
修剪,美工,設計,品質保證等等都出來,
未免太誇張了嗎?

小息後的一課,
看新聞才知道,
香港有一大半的學校為了今天而放一天假,
而我們還在上學,
十時半前(知道是什麼時間嗎?),
提著電腦,
讓學生自己做(這是什麼?),
做了一大段工程,
為了看網上電視,
目的只是看傳火炬,
學生A:咁差架!有無高清啊?(成畫面都係格仔)
學生B:連線太慢了!(應該有不少地方都用網絡電視,而且學校使用無線網路,全校共用10mb)
由於太多問題整整下斷左線.
再多"幫手",之後輕機邋要重開.
不過,
總算睇到.
由於網絡問題,
根本聽不到聲音.
開著收音機同時觀看.
同播?(兩邊都是RTHK)

今次真係多人哦,
的確啊,
有藝員,有運動員,歌手......
一向呢?
一向只有運動員,不過都有少數例外.
哦~但點解今次的政客,歌手區議員等都要比運動員多出那麼多的事發生?

下午,
一大班人計劃逃學睇傳火炬.
我還是看書好了.

不過放學離開學校後,
發現校外的環境同平時沒有分別姐~~

今次結論:
XX大橋大塞車,
再加上天雨關係,
沒法行車,
YY大街為了傳火炬,
道路封鎖,人車爭路.
ZZ大道因為人爭人路,
出現紛爭.
而且反乒子的出現.

2 則留言:

新鮮人 說...

傳火炬就實塞車的,
一次半次無計較啦,
都唔知有無下次,
話哂都係中國人,
唔支持都咪撥冷水啦!

PS:呵呵~~ 我都好似撥過喎! =P

伊麵丹 說...

中國辦奧運本來可喜可賀
將就一日,我諗冇人會介意既
至於攪到個奧運咁既款就另一回事